SPRAWDŹ NA:

Zapraszam

do kontaktu

Zapraszam do kontaktu

+48 510 983 400

kontakt@personaltalent.pl

Personal Talent Anna Bartoszewicz-Pajka z siedzibą w Gdańsku, przy Piotrkowskiej 21

NIP: 8471077578, REGON: 191648773

e-mail: kontakt@personaltalent.pl, tel. +48 510 983 400

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Foto: pixabay.com, unsplash.com, pexels.com

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: ColinMedia.pl

Consulting: Adam Plutowski

Jesteś jedyną osobą na świecie,

która może wykorzystać swój potencjał

 

~ Zig Ziglar

Zadzwoń

Napisz

Codziennie wypowiadamy tysiące słów. Porozumiewamy się, wyrażamy emocje, przekazujemy myśli, opowiadamy o wydarzeniach. Czy zastanawiasz się, jaką siłę mają słowa? Wypowiedziane mogą pozostać w pamięci ich odbiorcy na lata, jeśli nie na całe życie. Słysząc słowa można rosnąć lub marnieć.

 

W 2018r. IKEA przeprowadziła kampanię społeczną ”Bully a plant”. W jednej ze szkół postawiono dwa duże kwiaty, draceny. Miały te same warunki zewnętrzne: dostęp do światła, nawożenie, podlewanie. Różniło je jedynie to, co „słyszały” na swój temat.

 

Uczniowie nagrali pozytywne i negatywne wypowiedzi, które przez 30 dni były puszczana roślinom. Jedna słuchała tylko negatywnych wypowiedzi na swój temat, a druga - komplementów.Jakie były rezultaty? Chwalona roślina pozostała w dobrym stanie i wyglądała tak jak na początku eksperymentu. Natomiast obrażana - zaczęła więdnąć, jej liście usychały i wyglądała o wiele gorzej niż przed eksperymentem. No właśnie.

 

Słowa mają znaczenie. To nie tylko dźwięki czy zapisane symbole. Dzięki nim wyrażasz emocje i myśli, działasz, tworzysz przekonania. Słowa są jak puzzle, z których każdy buduje swoją rzeczywistość.

Słowa mają znaczenie

14 maja 2020

Zadzwoń

Napisz

Benefity dla pracowników to temat, który zawsze budzi emocje – mimo że wśród potrzeb pracowników benefity pozapłacowe znajdują się niżej niż wynagrodzenie. Jeśli pracownicy mieliby sami wybrać, to zdecydowanie wybraliby
To nie jest kompletna lista. Dopisz swoje pomysły albo zmodyfikuj moje propozycje. Im bardziej ta lista będzie Twoja, tym łatwiej to zrealizujesz. Pamiętaj: małymi krokami. Stań oko w oko ze
Możesz używać języka, aby błogosławić lub przeklinać. Słowem możesz zachęcać lub zniechęcać, budować lub niszczyć. Profesor John Bargh z New York University przeprowadził eksperyment na studentach. Losowo zostali przydzieleni do

Najnowsze wpisy:

Benefity dla pracowników to temat, który zawsze budzi emocje – mimo że wśród potrzeb pracowników benefity pozapłacowe znajdują się niżej niż wynagrodzenie. Jeśli pracownicy mieliby sami wybrać, to zdecydowanie wybraliby
To nie jest kompletna lista. Dopisz swoje pomysły albo zmodyfikuj moje propozycje. Im bardziej ta lista będzie Twoja, tym łatwiej to zrealizujesz. Pamiętaj: małymi krokami. Stań oko w oko ze
Możesz używać języka, aby błogosławić lub przeklinać. Słowem możesz zachęcać lub zniechęcać, budować lub niszczyć. Profesor John Bargh z New York University przeprowadził eksperyment na studentach. Losowo zostali przydzieleni do

Najnowsze wpisy: